Woudenberg E1 - DWSV E1

4 oktober 2014 10:00

Perry de Kruif

Woudenberg E1 - DWSV E1 8 – 4

Voor de tweede keer deze competitie waren we vrij. Gelukkig was DWSV E1 uit Utrecht bereid een oefenwedstrijd bij ons in Woudenberg te komen spelen.

Vanwege de beperkte   tijd ditmaal alleen de hoogtepunten.

5e minuut:    Uitbraak DWSV na doeltrap van keeper . Overtreding door Woudenberg en een terechte penalty.

Penalty wordt naast geschoten tot opluchting van het publiek en de spelers

6e minuut:    1–0 Thomas krijgt bal aangespeeld in 5 meter en scoort

8e minuut:    2–0 Corner van Milan, balt wordt weggewerkt. Afvallende bal wordt door Chris ingeschoten.

15e minuut:  3-0 Voorzet van Sam beland uiteindelijk bij Bjorn die de bal mooi inschiet.

18e minuut:  3-1 De aanvoeder van DWSV, beste voetballer op het veld, handelt  snel bij tegenaanval en scoort de 1e tegentreffer.

19e minuut:  4-1 Gelijk na het tegendoelpunt scoort Woudenberg. Ditmaal is het Milan die het doel weet te vinden.

Opvallend:   Te veel jongens lopen met het gezicht van de bal af. Gaan we op trainen. Altijd naar de bal kijken zodat je weet waar je de bal kan verwachten.

23e minuut:  5-1 Thomas onderschept de bal bij het uitverdedigen door DWSV en straft die genadeloos af.

24e minuut:  Mooie pass van Ricardo in de loop van Thomas, keeper brengt echter redding. Pass was een doelpunt waard.

25e minuut:  5-2 DWSV komt terug door onoplettendheid in de verdediging.

RUST

30e minuut:  6-2 SCHITTERENDE aanval via Chris en Thomas beland de bal bij Milan die voor de tweede keer weet te scoren.

37e minuut:  7-2 Omschakelmomentje Sam gaat goed door terwijl DWSV nog in de aanval is.

38e minuut:  FANTASTISCH verdedigende actie van Philip. Met gevaar voor eigen leven voorkomt hij een doelpunt.

40e minuut:  Mooie aanval Woudenberg. Chris maakt de aanval uiteindelijk net neiit af. Jammer.

44e minuut:  8-2- Sam schiet droog  en onhoudbaar in.

46e minuut:  8-3

en

48e minuut:  8-4 wederom de aanvoerder van DWSV die met twee individuel acties de eindstand op het scorebord brengt.

Een leuke en sportieve wedstrijd tegen een voor ons onbekende tegenstander.

Perry bedankt voor het uitstekend leiden van de wedstrijd.

Volgende week weer voor het eggie. Tot dan