Woudenberg MO15-1 - Focus 07 MC1

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 05

1 november 2014 12:00

Eddy Kramer

Nadat de wedstrijd van 25 oktober tegen Odijk MC1 werd afgelast, konden we vandaag aan de slag tegen Focus '07 MC1. Focus had 1 puntje meer dan wij in de competitie dus het beloofde een spannende wedstrijd te worden.

We begonnen de wedstrijd prima, we deden ons best en we gaven Focus weinig kansen, na een ongeveer een kwartier kwamen we op 0-1 achterstand. Vrij snel na de 0-1 kwam de gelijkmaker door een goal van Jolijn door een mooie pass in de diepte van Merith, 1-1. In de 1e helft had Focus een penalty gekregen door een handsbal. Uiteindelijk gingen we de rust in met 1-3.

We gingen de 2e helft in met het doel om minimaal gelijk te spelen, of misschien nog wel te winnen. Focus '07 wisselde van keeper, doordat de vaste keeper een blessure had opgelopen in de eerste helft na de goal van Jolijn.
    Focus '07 scoorde in de 2e helft vaak, het stond 1-7 toen Romee de 2-7 maakte. Bij het eindsignaal stond het 2-8.

Voor volgende week staat de uitwedstrijd tegen Houten MC2 op het programma om 13:00. Houten heeft evenveel punten als wij, maar zij hebben wel 1 wedstrijd meer gespeeld.