De E2 bekert verder!!!

Anoniem (solo)

E-pupillen, E2, Groep 3 067

15 november 2014 9:30

Inmiddels hebben we al een aantal wedstrijden in de beker en competitie gehad en dacht ik laat ik het schrijven maar weer eens op pakken.

In de competietie wilt het met de E2 nog niet echt vlotten. Winst en verlies zit bij sommige wedstrijden dicht bij elkaar. Op dit moment trekken we vaker aan het kortste eind. Maar de groei die we weer als team doormaken, het gelijk wakker zijn en speloverzicht zullen de komende wedstrijden absoluut spannend maken.

Beker

In de beker hebben we tot nu toe alles gewonnen. Sommige wedstrijden nipt maar de meest gewoon met een goede uitslag. Zoals afgelopen zaterdag waar we na een zeer spannende wedstrijd verdient aan het langste eind trokken. Het doorzetten, enthousiasme en de juiste metaliteit gaf onze deze overwinning.

Vanaf nu beloof ik weer na elke wedstrijd een verslag te schrijven.

Groet Tieme