Verloren punten

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F7, 7e klasse 38

22 november 2014 10:00

Vandaag uit naar Veenendaal, een gelijkwaardige tegenstander op papier dus de mannen en vrouwen van de F7 stonden op scherp. Nadat we de laatste wedstrijden nipt hadden verloren van de topclubs lagen er duidelijk kansen tegen Veenendaal voor de volgende driepunter.

De wedstijd ging lang gelijk op, we kregen veel kansen. Met name Leon kwam meerdere keren alleen voor de keeper. Oog in oog met de laatste sluitpost werd de keeper wel uitgespeeld, maar helaas ging de bal aan de verkeerde kant van de paal. Een oude voetbalwet trad bij ons in werking, wij misten de kansen en Veenendaal maakte hun spaarzame kansen wel af. Gevolg was dat we toch weer acher kwamen.

Wie anders als Leon wist nog wel te scoren, maar het was niet genoeg. Aan het einde van de wedstrijd stond er 3 - 1 op het scorebord. We hebben onnodig de punten in Veenendaal laten liggen. Als we beter om gaan met de kansen gaan we volgende week winnen, ik weet het zeker.....