Woudenberg 2 in blessuretijd op 2 -2

Mannen zaterdag, 2, 1e klasse B

22 november 2014 12:30

Stuurop, B.

Afgelopen zaterdag speelde Woudenberg 2 uit tegen Delta Sports 2 op papier gezien de stand zouden dit 3 punten moeten zijn, maar het is en blijft voetbal.

Vol goede moed ging Woudenberg 2 afgelopen zaterdag naar Houten om daar tegen de plaatselijke club Delta Sports 2 te spelen. Voor Fred en Peter was het best moeilijk om een goede opstelling te maken, omdat we meer verdedigers hadden dan aanvallers. Maar de trainers zijn vindingrijke en maakte de volgende opstelling:

Doel                :           Rick Moors

Verdediging   :           Jeroen Hazeleger – Sander v Keulen – Bjorn ter Maten – Jur vd Heijden

Middenveld    :           Steffan Kranendonk – Justus van Gent – Tom van Staverden

Voorhoede      :           Stefan Oussoren – Bert Davelaar © - Nick de Greef

Wisselspelers  :           Dennis van Ee – Stewart Yunan – Jeffrey de Witte

Nadat de scheidrechter de tegenwoordige gebruiken (pasjes controle) had uitgevoerd trapte Woudenberg 2 af voor de wedstrijd. Dit keer lukte het niet om meteen druk te zetten op de tegenstander hierdoor kreeg Delta Sports  meer grip op de wedstrijd, mede door het slechte spel van Woudenberg werd het in de 24 min. 1-0 voor Delta Sports. Doordat er totaal geen beleving is het spel van Woudenberg was en Delta Sports niet goed wist om te gaan met de kansen bleef het 1-0 tot de rust.

In de rust is er over het vertoonde spel gesproken en de spelers zouden in de tweede helft laten zien dat het beter kan. De agressie was er nu wel en Delta Sports kwam niet meer tot voetballen toe. In de 52 min. kreeg Woudenberg een corner mee die mooi ingedraaid werd door Stefan Oussoren en afgrond werd met het hoofd door Bert Davelaar 1-1. Door de gelijkmaker kreeg Woudenberg meer moed en bleef druk houden op de verdediging van Delta Sports. Maar soms kwam Delta Sports even onder de druk uit en in een van de schaarse momenten scoorde Delta Sport de 2-1. In de 75 min en 80 min wisselde Woudenberg om nog meer pressie te zetten op de verdediging en mede hierdoor werd het in blessuretijd 2-2 door Stewart Yunan op aangeven van Bert Davelaar. Al met al kunnen we zeggen dat we dit keer de punt hebben gestolen ipv dat we punten hebben verloren.

Statistische gegevens nog: uitslag 2-2.  4 gele kaarten voor Woudenberg (Tom van Staverden, Bjorn ter Maten, Steffan Kranendonk en Justus van Gent) 2 gele kaarten voor Delta Sports. Volgende week de thuiswedstrijd tegen WV-HEDW 4 uit Amsterdam.