GVVV 9 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

29 november 2014 13:45

Voor tegenstander GVVV 9 stond er zaterdag de eerste topper van het seizoen op het programma. De nummer 1 tegen 4. De volgende opponenten van de Veenendalers zijn Veenendaal 5 (tweede plek) en Valleivogels 9 (derde).

Op eigen veld kwam de thuisploeg tot diverse corners en mogelijkheden. Aan de andere kant waren er grotere kansen, maar die gingen onbenut. Halverwege dit duel kwam GVVV 9 op een 1-0 voorsprong. De bal kwam op de lat en in de rebound was het dan toch raak.

Het eerste gedeelte van de tweede helft zorgde voor een 2-0 tussenstand en konden de spelers van de thuisploeg niets anders doen dan (na)trappen geven. De scheids keurde dit allemaal goed in het voordeel van de koploper waardoor het wat onrustiger werd bij beide ploegen.

Toch bleef Woudenberg kansen houden op de aansluitingstreffer. Helaas gingen deze ballen voorlangs en werd de tussenstand ook de eindstand. Er had voor Woudenberg zeker meer in gezeten en GVVV 9 blijft de ongeslagen status volhouden.

Woudenberg zakt naar plek vijf en speelt volgende week om 13:00 uur thuis tegen Scherpenzeel 5. Deze ploeg speelde met 1-1 gelijk tegen titelkandidaat Valleivogels 9.