Posthoorn de 4 - Woudenberg 8

Posthoorn de 4

Woudenberg 8

Dennis Koudijs (vrije trap)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

13 december 2014 14:30

De laatste wedstrijd van het kalenderjaar 2014 was op bezoek bij De Posthoorn 4. Woudenberg 8 kende een goede eerste seizoenshelft in de competitie, maar ziet dat de winterstop eerder had kunnen beginnen. De laatste drie competitiewedstrijden tegen titelkandidaat GVVV 9 (2-0), Scherpenzeel 5 (2-4) en dit weekend tegen De Posthoorn (2-1) gingen verloren. Drie van de vier nederlagen dit seizoen dus op een rij.

Ondanks diverse afmeldingen waren Remco Minjon, Angelo Scherpenzeel en Joris van den Pol bereid om mee te doen. Bedankt voor jullie inzet tijdens deze wedstrijd, waarin Woudenberg de bovenliggende partij was, maar de thuisploeg effectief was in de afronding.

Uit een vrije trap viel de 1-0 door de rebound eenvoudig raak te schieten. Vervolgens bleef de uitspelende ploeg aanvallen en kreeg het goede mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen. Een counter leverde echter de 2-0 ruststand op.

In de tweede helft was het Woudenberg die de score recht wilde trekken. De Posthoorn werd ongevaarlijk voorin en ze probeerden de voorsprong in stand te houden. Na plusMinus tien minuten spelen zorgde Dennis uit een prima ingeschoten vrije trap voor de aansluitingstreffer. In het resterende gedeelte bleef Min of meer hetzelfde spelbeeld te zien en door wat Minder Scherpte in de afronding stond er een 2-1 nederlaag op het scorebord.

De winterstop is aangebroken. Op zaterdag 10 januari wordt de competitie weer hervat met een thuiswedstrijd tegen VRC 9. Dan hebben we de mogelijkheid om in 2015 een mooie serie neer te zetten en met de top vijf mee te doen.