Woudenberg 8 - DOVO 14

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

17 januari 2015 13:00

Pieter de Kruif

Beide ploegen stonden qua punten gelijk op 20, maar DOVO 14 had daar twee wedstrijden minder voor nodig. Een lastige tegenstander om een goed resultaat te gaan boeken. Al vroeg in de wedstrijd werd Frank onderuit gehaald, Erik v.d. L. opende uit een strafschop het duel met 1-0.

Toch kwam de ploeg uit Veenendaal op gelijke hoogte, 1-1. In de tweede helft kwam Woudenberg op een nieuwe voorsprong. Na een goede actie van Dennis werd Frank bereikt, die met een goed schot de bal tegen het net wist te werken.

De slotfase brak aan. DOVO 14 wilde in ieder geval met een punt huiswaarts keren. Dat lukte via de 2-2 gelijkmaker. Een voorzet vlak voor tijd leverde een treffer op die van dichtbij werd binnen gekopt, eindstand 2-3.