Woudenberg 8 - VOP 7

VOP 7

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

14 februari 2015

Na drie weken geen wedstrijd, stond er zaterdag de inhaalwedstrijd tegen VOP 7 op het programma. De uitwedstrijd eerder dit seizoen werd uiteindelijk makkelijk met 2-5 gewonnen. De hekkensluiter kent inmiddels een hele metamorfose, daar het derde elftal is samengevoegd met hetzelfde team van het zevende elftal.

De hekkensluiter kwam dus anders dan verwacht in actie. Dit betekende in de eerste helft dat de Amersfoorters doeltreffender bleek t.o.v. de thuisspelende ploeg. De rust werd ingegaan met een 0-3 achterstand.

Aan het begin van de tweede helft zorgde Dennis voor een treffer om wellicht nog dichterbij te komen. Echter bleek VOP de vierde en de vijfde goal te maken, waardoor de wedstrijd al vlot beslist was.

Komende zaterdag 21 februari de thuiswedstrijd tegen De Merino's 8. In Veenendaal werd uiteindelijk een 0-1 winstpartij geboekt, nadat Jeroen de bal via de voet van een verdediger binnen wist te werken.