Kampioen

F-pupillen zaterdag, F7, 7e klasse 89

25 april 2015 10:00

Gijs van Dijk

Na een spannende en leuke wedstrijd die door ons gewonnen moest worden zijn we Kampioen geworden.

We kwamen gelukking vrij snel op 1-0 voorsprong door een mooi doelpunt van Leon. Het kampioensschap leek al binnen, maar Bunnink gaf niet op. Er kwamen ook van hun kant veel kansen. Maar onze verdedigers en keeper deden uitstekend werk. Het werd steeds stiller langs de velden, al waren er veel trotse ouders en opa's en oma's. De regen werd daar niet gevoeld....

Na de rust bleven we rustig voetballen, we werden steeds sterker. Na een mooie solo van Leon die eindigde op de paal, scoorde Savin prachtig de 2-0. Het verzet was gebroken en het was wachten op een grote uitslag. Die bleef uit. De spanning, het schoolvoetbaltoernooi en de Koningsspelen hadden hun tol ge-eist.

Maar 2-0 was meer dan voldoende, alle wedstrijden gewonnen en dus de terchte Kampioen.

Ook een petje af voor alle ouders, opa's en oma's. Zonder jullie aanmoedigingen, wasbeurten en de vele autoritjes was dit niet gelukt.