Focus 07 MC1 - Woudenberg MO15-1

Woudenberg MO15-1

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 7

14 februari 2015 14:45

Zaterdag 14 februari heeft de MC1 na een aantal weken weer een wedstrijd gespeeld en wel tegen Focus ’07 MC1 in Culemborg.

De vorige ontmoeting met Focus werd 8-2 voor Focus maar hadden toen een mindere dag maar dat neemt niet weg dat Focus een sterke ploeg is.

We gingen de wedstrijd best goed van start met een paar kansen waaronder een mogelijkheid van Jolijn die een bal diep kreeg maar de bal helaas net over het doel schoot.  Het was Focus die de openingstreffer maakte.  Daarna volgde helaas nog een 2e doelpunt van Focus. Met een stand van 2-0 gingen we de rust in .

Na de  rust gingen we weer goed van start want we wisten dat er toch mogelijkheden tot scoren waren. Het doelpunt van ons kwam er dan ook. Een goal van Jolijn zorgde voor de 2-1.  Daarna gingen we goed  door om de gelijkmaker te maken. We hadden nog wat kansen zoals bijvoorbeeld een schot van Romy  in de laatste 10 minuten die net naast ging.   Het harde werken werd helaas niet beloond en kregen we nog  een doelpunt tegen in de laatste minuten.  Zo eindigde de wedstrijd met 3-1 voor Focus.  Als Focus naar Woudenberg komt gaan we er weer voor en nemen we revanche!

Komende weken hebben we geen wedstrijd.  De volgende wedstrijd is op 14 maart thuis tegen Spakenburg. We hebben er weer zin in.

Dit is competitie voor de 2e seizoenshelft en na 14-2 staan we op de 5e plek, met 1 wedstrijd gespeeld. Het aantal keer spelen varieert van 0 tm 3 wedstrijden.

Stand - 1e klasse 7
    1. Focus 07 MC1