VRC 9 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

28 februari 2015 12:00

Zaterdag 10 januari wist Woudenberg 8 het thuisduel met VRC 9 onder zware weersomstandigheden winnend met 2-1 af te sluiten. Op deze zonnige zaterdag viel al vroeg in de wedstrijd de 2-0 voorsprong van de Veenendalers.

Een moeilijk karwei dus om de resterende speeltijd weer op gelijke hoogte te komen. De Woudenbergers kregen nadat VRC de score had geopend pas de eerste kansen. Een goede aanval via Mark en Alex kwam de bal in de voeten van Jeroen. De middenvelder bediende Frank die met een goede actie voor gaf en Tom eenvoudig kon binnen koppen, 2-1.

Meer mogelijkheden op de gelijkmaker zaten er in. Een afstandschot van Sander ging naast en Jeroen kon zijn kopbal over de doelman niet voldoende kracht geven, waardoor een verdediger het doelpunt wist te voorkomen.

Ook de thuisspelende ploeg kreeg de kansen om uit te lopen. Echter een katachtige reactie van Erik met de vingertoppen, anders was dat al een goal geweest. Ook uit een corner wist Jeroen de bal voor de lijn tegen te houden.

Met een 2-1 achterstand de rust in. De tweede helft bleef de stand lang ongewijzigd en kwam VRC er steeds gevaarlijker uit, maar kwam het niet tot scoren. Aanvallend werd wel het één en ander geprobeerd, maar zonder succes.

Tegen het einde van de wedstrijd gooide VRC het duel op slot en tekende aan voor de beslissende 3-1. Jammer van het resultaat, maar volgende week een nieuwe poging. Dan ontvangen we op eigen veld Renswoude.