Woudenberg 8 - Renswoude 5

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

7 maart 2015 13:00

Pieter de kruif

De heenwedstrijd bij Renswoude 5 leverde een doelpuntenfestijn op. Het werd 3-10 voor Woudenberg 8. Ook vandaag veel doelpunten, maar dan gelijk verdeeld, 4-4.

Net als vorige week op bezoek bij VRC (3-1 verlies) weer een 0-2 achterstand. De thuisploeg kreeg wel de kansen, maar aan de andere kant werd er effectief afgerond door Renswoude.

Voor de rust kwam met een kopbal van Frank de 1-2 aansluitingstreffer. Bijna een identieke goal als vorige week toen Frank Tom wist te bedienen. Ditmaal gaf Alex uitstekend voor op Frank.

Woudenberg ging voor de gelijkmaker en deze kwam er uiteindelijk ook. Wederom via een kopbal van Frank werd de doelman gepasseerd. Balverlies in de aanval leverde een counter op voor Renswoude en de stand werd op 2-3 gezet. Erik van E. bracht de stand weer gelijk, nadat de doelman hem raakte, 3-3. Enige discussie richting de scheidsrechter van de tegenstanders dat het hands zou zijn.

Na de aftrap struikelt een tegenstander over zijn eigen benen en werd dit beloond met een strafschop, welke er in ging, 3-4. Met afstandschoten en ook goed keeperswerk van de doelman van de tegenpartij bleef deze tussenstand staan.

Dennis raakt uit een vrije trap de paal en dit gebeurt eveneens uit een strafschop (handsbal) van Erik v.d. L. en kon Alex in de rebound helaas niet profiteren. Toch bepaalde Dennis de eindstand op 4-4 en was Renswoude tevreden met dit resultaat. Voor Woudenberg zaten er zeker mogelijkheden om dit duel met drie punten af te sluiten.

Volgende week op bezoek bij hoogvlieger Valleivogels om 12:15 uur spelen.