Roda 46 12 - Woudenberg 8

Anoniem (vrije trap)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

11 april 2015 15:00

In Leusden kende het 8e geen gelukkige middag. Wel kwam de ploeg op een vroege voorsprong door een goal van Willem op aangeven van Erik v.d. L., 0-1. Echter verliet Niels al vroeg in het duel de strijd door een blessure. Erik t. M. was zijn vervanger op het middenveld.

Verder in het duel had Woudenberg verschillende mogelijkheden om richting een ruimere tussenstand te gaan. De kansen werden niet benut en tegen het einde van de eerste helft raakte Willem geblesseerd en ligt er een aantal weken uit.

Aan het begin van de tweede helft bestaat het team uit elf spelers. Niels en Willem er dus geblesseerd uit. Sander en Luuk konden alleen de eerste helft mee doen. De start was niet goed. Een terugspeelbal van Erik t. M. ging richting Erik v.d. L. en door een hobbelig veld ging de bal onder zijn voet door, 1-1.

Uit een corner en veel beweging op de Woudenbergse doellijn, benutte Roda’46 de kans en kwamen daardoor op een 1-2 voorsprong. Een vrije trap werd door Tom goed binnen gewerkt en de stand was weer gelijk 2-2.

Toch viel er een derde geblesseerde speler uit. De voet van Jeroen ging dubbel en kon niet meer in actie komen. Zijn seizoen zit er overigens op en mist daardoor de laatste vier competitiewedstrijden van dit seizoen.

Roda’46 zorgde in de slotfase voor de winnende treffer met een afstandschot. Daarna was het dezelfde speler die er een vrije trap bijna binnen werkte. Kortom, een vervelende middag wat in de eerste helft liet liggen om de score uit te breiden. Daarnaast nog drie spelers met blessures.

Komende zaterdag wacht de ontmoeting met De Posthoorn 4 om 13:00 uur in Woudenberg.