Egotrippende scheidsrechter drukt stempel op wedstrijd

Woudenberg 2

Ajax 2

Mannen zaterdag, 2, Hoofdklasse A

30 april 2016 12:30

Ambachtsheer, P.

We wisten dat vandaag Ajax de aanvallende en wij de verdedigende partij zouden zijn. Dit resulteerde in een aan niets af te dingen nederlaag. Ajax behaalde met deze overwinning het kampioenschap in de reservehoofdklasse.

Jammer was, dat de veelvuldig fluitende scheidsrechter, met zijn maniertjes en discutabele beslissingen, graag de aandacht op zich vestigde en de wedstrijd niet aanvoelde.

De rode kaart en vijf gele kaarten, die Woudenberg kreeg te verwerken waren geen afspiegeling voor de faire wedstrijd. Fred en Peter moeten deze week (weer) gaan puzzelen om volgende week een representatief elftal op te kunnen stellen tegen IJsselmeervogels.

Woudenberg feliciteerde Ajax door een krat met koud Amsterdams bier in hun kleedkamer te zetten.