Onterechte rode kaart inspireert Woudenberg en verslaat met tien man Zwaluwen 30

Woudenberg 2

Zwaluwen 30 HCSV 2

Anoniem (intikker)
    Assist: Anoniem
    Anoniem (solo)
    ...
    Marc van Ginkel (intikker)

Mannen zaterdag, 2, Hoofdklasse A

14 mei 2016 12:30

Meijer L.C.

De laatste wedstrijd van het seizoen was er één van afscheid. Afscheid van één jaar reserve hoofdklasse en afscheid van het trainersduo Fred Veenstra en Peter Willaarts.

Fred werd als hoofdtrainer niets vermoedend thuis opgehaald met een limo en verwelkomd op sportpark de Grift door de selectie van het tweede elftal,  enkele eerste elftal spelers en de staf van het eerste elftal.

Na twee keer een achterstand te hebben weggewerkt, kreeg Tom van Staverden na een duel om de bal een onterechte rode kaart. De scheidsrechter oordeelde inkomen met een gestrekt been.

Deze tegenvaller inspireerde Woudenberg om het seizoen met een overwinning af te sluiten. Door twee doelpunten van Marc van Ginkel werd de verdiende eindstand van 4 -2 in het voordeel van Woudenberg genoteerd.