Roda 46 10 - Woudenberg 8

Anoniem (schot)

Mannen, 8, Groep 2 31

5 september 2015 15:00

Vandaag de topper in de bekercompetitie. Roda’46 10 won vorige week eenvoudig met 6-1 van Cobu Boys 6 en Woudenberg zegevierde met 2-0 tegen Valleivogels 8.

De wedstrijd ging gelijk op, maar Woudenberg nam het initiatief over en kwam met een fraaie goal op een 0-1 voorsprong. De pass vanaf de middellijn van Jeroen bereikte Willem. Met een hard schot van afstand ging de bal via de onderkant van de lat tegen de touwen.

Niet veel later werd gastspeler Erwin onderuit gehaald en schoot Erik van der Linden de penalty raak. Kansen bleven er komen voor de uitspelende ploeg, maar de 0-2 bleek de ruststand.

In het tweede bedrijf verliep het uitstekend. Op aangeven van Frank maakte Willem zijn tweede goal van de wedstrijd. Daarna bepaalde Frank de stand op 0-4 en scoorde Roda’46 via de binnenkant van de paal tegen.

Het bracht Woudenberg niet van de wijs en vervolgens kwamen we tot vier extra treffers. Erik v. E. en Frank brachten de score naar 1-6. Het slotakkoord bleek van invallers Sven en Erwin die met geweldige acties zelf tot een doelpunt kwamen.

Sven, Erwin en Jelte bedankt voor het meespelen in deze klinkende 1-8 overwinning in de beker. De laatste bekerwedstrijd is 21 november op bezoek bij Cobu Boys 6. Eerst volgt zaterdag 12 september de competitiestart tegen Valleivogels 10, thuis om 12:30 uur.