Woudenberg E1 trek aan het langste eind, na spannende slotfase.

Cobu Boys E1

Anoniem (corner)
    Floris Aarsen (intikker)
    Assist: Jayson Vink
    ... (solo)
    Assist: Neo Stalman
    Anoniem (intikker)
    Bjarne Ledder (intikker)
    ... (kopbal)
    ... (solo)
    Anoniem (schot)
    Anoniem (schot)
    Anoniem (intikker)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 11

19 september 2015 10:00

Petra van Eijkelenburg

Vandaag een wedstrijd tegen Cobu Boys E1, een team dat vorige week met 5 - 0 won en zeker tot de sterkere teams gerekend kan worden. Voor ons een mooie uitdaging om te kijken wat we werkelijk met ons team kunnen. Een spannende pot dus.
    Woudenberg had als doelstelling om goed samen te werken om zo de kansen beter te benutten. En de tweede is druk zetten bij balverlies.
    We begonnen goed en Woudenberg komt in de 1e min. al op voorsprong door Jayson vanuit een corner. Na even niet opletten achterin en het is al gelijk weer 1 - 1. Wat een begin van deze mooie pot. Je ziet dat Cobu boys ook een goed team heeft en er ook gevaarlijk uitkomt. In de 7e minuut is het 2 - 1 voor Woudenberg door Floris, op aangeven van Jayson. Dit duurde niet lang en het was alweer 2 - 2 door opnieuw niet ingrijpen achterin de verdediging. Nu werd Woudenberg wakker en vanaf de aftrap is het alweer 3 - 2, nu door Floris op een diepe bal van achteren uit van Neo, zeer goed gezien. In de 20e min. loopt Woudenberg uit naar 4 - 2 door een prachtige aanval met Luka als assist en Jayson als maker. Het was een aanval met 1 keer raken en via verschillende 1-2 tjes. Rust.  We kwamen goed weg in de 1e helft, Cobu boys schoot 2 keer op de lat, prachtige redding van Yuri enz... Dit besproken met de E1 en enkele verbeterpunten aangegeven. In de 33e minuut loopt Woudenberg uit naar 5 - 2, Bjarne scoort na aangeven van Floris. Ook vandaag zakken we weer in, maken het speelveld te klein en Cobu boys komt zelfs terug tot 5 - 5. In de 42e minuut is het Yannick die met een afstandsschot de 6 - 5 binnen schiet. De laatste 5 minuten toch nog een wissel toegepast om te kijken of de winst nog standhoud. Na deze wissel gaat Woudenberg weer breed spelen en ontstaat er weer ruimte.  In de 47e minuut wordt het 7-5 door Yair die prima afrond op aangeven van Floris, een prachtige counter.
    Het wordt ook nog 8 - 5  door Yair op aangeven van Jayson.
    Een prachtige wedstrijd met alles erop en eraan. En onze E1 wint vandaag opnieuw.
    Onze doelstelling werdt opnieuw gehaald, en dat van deze tegenstander ! Dit belooft veel voor dit team.