Jonathan 9 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

26 september 2015 16:15

Woudenberg 8 liet het vandaag na om een grote nederlaag te bezorgen voor laagvlieger Jonathan 5. Na ruim een kwartier spelen werd de score geopend. Een steekpass van Jeroen werd door de vrijstaande Frank keurig afgerond, 0-1. Daarna waren de wist Jeroen zelf het net te vinden op aangeven van Frank, 0-2.

Op het middenveld werd de bal door Jeroen onderschept. Willem liep prima door en ronde eenvoudig af, 0-3. Dit was overigens de ruststand en dat terwijl de uitspelende ploeg nog diverse kansen liet liggen.

In het tweede bedrijf een vlotte 0-4 voorsprong. Wesley gaf voor en Jeroen kon met het puntje van zijn teen de score vergroten. Christian bepaalde na een uur spelen de eindstand op 0-5. Een prima overwinning, ook al hadden de dubbele cijfers behaald kunnen worden.