Kan Woudenberg E1 opnieuw de winst pakken ?

CJVV E2

Floris Aarsen (corner)
    Anoniem (schot)
    Anoniem (solo)
    Anoniem (solo)
    Anoniem (scrimmage)
    Anoniem (stift)

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 11

31 oktober 2015 9:30

Na bijna 3 weken geen wedstrijd gehad te hebben, herfstvakantie en een baaldag van Hoogland, was het vandaag eindelijk weer zover. Een prachtige dag om er maar weer eens een leuke pot van te maken. CJVV E2 was de tegenstander vandaag. Een team, dat volgens de stand, het moeilijk heeft.
    De doelstelling vandaag was voor onze jongens om het spelletje breed te houden zodat er in het midden ruimte ontstaat en overspelen. Woudenberg begon flitsend en al snel bleek dat wij de betere ploeg waren, met mooie kansen. Om nu alles op te sommen wie er gescoord hebben e.d. heeft weinig zin, omdat onze E1 uiteindelijk met 13 - 0 winst van het veld komt. Wel was erg mooi om te zien dat de eerste helft prima via de zijkanten werd gevoetbald en ook werkelijk de ruimte ontstond waardoor er 4 - 0 in de rust op het scorebord stond. In de tweede helft een mooie kans om het team op z'n kop te zetten en bijna iedereen op een andere plek te zetten. Hierdoor kan de leiding zien of het overspelen een incident is of dat de spelers elkaar werkelijk alles gunnen. Dit werdt een prachtige tweede helft waar we uitliepen tot 13 - 0. We zien echt dat de spelers elkaar weten te vinden ook als ze op een andere plek staan. Dit is mooi om te zien en je ziet ook het vertrouwen groeit bij de spelers. Wel wil ik even zeggen wie er gescoord hebben:
    Yair 4, Floris en Luka 3, Jayson 2 en Bjarne 1. Ook zie je bij de assists dat er verschillende namen op het lijstje voorkomen, dat is mooi en dat het team niet op 1 of 2 mensen is aangewezen. Volgende week uit naar Nieuwland E2.