Merino's De 7 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

31 oktober 2015 14:30

Op bezoek bij De Merino’s 7 bleek voor het eerst dit seizoen zelf niet tot scoren te komen. De wedstrijd werd nog redelijk begonnen. Kleine pogingen wisten niet het net te vinden. Daarnaast was de thuisploeg niet alleen met de bal bezig, maar waren er enkele acties gericht op de benen van de tegenpartij. Blijkbaar is dat hun handelsmerk om de tegenstander uit het spel te halen.

In de tweede helft kon en liet Woudenberg niet zien waar het de afgelopen periode goed in was: kansen creëren en afronden. De eerste grote kans kwam voor Erik ter Maaten, die de keeper trof. Vervolgens waren er nog kopballen van Joris en Alex. Een teleurstellend gelijkspel en een verlies van twee dure punten om bovenin mee te blijven doen. Echter verloor concurrent DOVO 16 tegen SVL 5 (5-3).