Cobu Boys D2

D-pupillen zaterdag, D2, 3e klasse 18

14 november 2015 9:00

Mark Wams

De trainers hadden het al voorspeld, er was deze week op getraind, we zouden veel balbezit hebben vandaag tegen Cobu Boys. En dat klopte, een echte vuist kon onze tegenstander vandaag niet maken en we konden heerlijk het spel maken. Na goeie doelpunten van Thomas en Yannick (2x) kon Ryan de mooiste van vandaag maken, op de rand van de zestien zag hij de keeper iets te ver voor zijn goal staan en schoot prachtig diagonaal de 4-0 over hem heen.

In de rust waren de trainers tevreden al waren we weer in balbezit iets te gehaast en speelden teveel lange ballen naar voren. Rinze zat met een geblesseerde enkel op de tribune maar Roan, Maxim en Ferrence deden het op rechts uitstekend en creëerden goed de ruimte voor anderen om te scoren. Ryan en Yannick maakten er allebei nog twee en Thomas wist ook het net in de tweede helft te vinden. Joel was niet te stoppen vandaag, speelde bijna foutloos en mocht ook nog een doelpunt meepikken. Met een degelijke defensie van Milan, Tim, Sam, Philip en Meron, aangestuurd door Tom en Mika konden we de nul houden. Een mooie 10-0 op het scorebord.