Trots....

Assist: Anoniem

F-pupillen zaterdag, F6, 7e klasse 42

14 november 2015 8:30

Met recht kan ik melden erg trots te zijn op de mannen en vrouwen van de F6. Vandaag moesten we vroeg op en gingen we met een klein clubje naar Hooglanderveen, de koploper. We hadden geen wissels en er werd zelfs ingehuurd vanuit de F4. Dank daarvoor.

Omdat de tegenstander van vandaag erg goed is, hebben we de opstelling iets omgegooid. De Sint was nog niet in het land, maar de Kerstboom-opstelling werd al van stal gehaald. Het accent lag vandaag op goed verdedigen en hard werken. Jamie stond de hele wedstrijd in de goal en kreeg warme handschoenen van alle ballen die hij tegenhield. Ze zullen wel versleten zijn, heb je mooi al een kado voor op je Sinterklaaslijstje.

Voor Jamie stonden drie toppers in de verdediging: David, Tess en Timo. Whohoho wat hebben jullie vandaag goed gevoetbald en hard gewerkt. Er kwam bijna niets doorheen. Dit kwam ook door ons talent op het middenveld, daar speelde Fleur Kuyt (van Voorthuizen) haar eerste wedstrijd en heeft bij ons een goede indruk achtergelaten.

In de tweede helft hebben we het iets omgegooid, alleen maar tegenhouden gaat ons geen doelpunt geven, dus schoven we Tess door naar de spits. Nou dat hielp zeker, een aantal mooie aanvallen van onze kant resulteerde uiteindelijk in een mooi doelpunt van, wie anders dan, Savin. Een mooie uitrap van Jamie vloog over het middenveld en hun achterhoede heen zo in de voeten van Savin. Hij maakte het mooi en cool af.

Ik wil afsluiten met een groot compliment aan Sven. In de tweede helft speelde hij in de verdediging en stond daar als een grote kerel te verdedigen. De spitsen moesten soms wel drie keer om hem heen voordat ze de bal toch nog bij hem moesten inleveren. Sven je maakt grote sprongen. Laat maandag op de training maar eens aan je vader zien wie de beste voetballer is!

O ja, had ik al verteld dat, naast ons mooie doelpunt, Hooglanderveen ook nog acht doelpunten had gescoord. Een detail maar niet onbelangrijk. Volgende week op naar Roda uit Leusden.