SVMM 3 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

14 november 2015 13:00

Na twee mindere wedstrijden liet Woudenberg 8 in Maarn weer een betere wedstrijd zien. De uitspelende ploeg nam het balbezit en dit resulteerde in diverse mogelijkheden. De thuisclub kreeg in het eerste bedrijf één grote kans, maar deze ging over. Op het middenveld werd de bal goed rondgetikt. Uiteindelijk bereikte een steekpass van Jeroen Joris, die zijn eerste goal maakte bij het 8e en de bal met links in de verre hoek schoot, 0-1.

Al vlot in de tweede helft verdubbelde Woudenberg de score naar 0-2. Jeroen speelde Frank in. Nadat de aanvaller de bal gecontroleerd had, wist Frank de bal beheerst in de linkerhoek van het doel te schieten. Erik van der Linden kon eenmalig een goede redding verrichten en hield zijn doel schoon (de vijfde keer in de competitie). Het slotakkoord viel uit een corner van Jeroen. Erik ter Maaten sprong goed mee en kopte de bal via de onderkant van de lat in het doel, 0-3.

Een prima wedstrijd tegen SVMM 3. De bovenste twee ploegen wonnen eveneens en hielden ook de nul. Koploper DOVO 16 bij De Merino’s (0-3) en runner-up SVL 4 had een makkie tegen Veenendaal 7 (0-7).