5 Counters

D-pupillen zaterdag, D2, 3e klasse 15

14 mei 2016 9:00

Mark Wams

Net als in de heenwedstrijd in Hooglanderveen werden we zaterdag door een aantal razendsnelle counters verrast en voorbijgelopen. Door de afwezigheid van Milan en Mika hadden we met Ferrence en Rinze als vervangers wel voldoende snelheid achterin maar het mocht niet baten.
    We hadden over de hele wedstrijd gezien 71% balbezit maar konden het de tegenstander nooit echt heel moeilijk maken. Met een stevige verdediging en een reus van een keeper hield Hooglanderveen makkelijk stand en konden ze ons meerdere keren verrassen met een lange bal achter onze verdediging. 0-5 eindstand en nog één wedstrijd te gaan dit seizoen, wel tegen de kampioen van deze competitie.