Woudenberg 8 - Jonathan 9

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

23 april 2016 12:30

Lars Maarsseveen

Met nog drie wedstrijden te gaan was er vandaag de ontmoeting met hekkensluiter Jonathan 9. Het uitduel werd eerder dit seizoen gemakkelijk met 0-5 gewonnen. Toch bleek de ploeg goede tegenstand te bieden. Op het kunstgrasveld liet de thuisploeg het na om net zo’n uitslag als onlangs tegen SVMM (8-0) neer te zetten.

Woudenberg 8 kreeg wel diverse mogelijkheden in de eerste helft. De brilstand bleef hierdoor nog een tijdje staan. Totdat Alex Frank inspeelt en de aanvaller de wedstrijd open breekt, 1-0. In de tweede helft was er een ongewijzigde tussenstand. Toch werd het duel in één minuut omgezet in een 3-0 overwinning.

Na een hoekschop gaf Khalid voor. Erik ter Maaten benutte hierdoor zijn kans en verdubbelde de score. Vanaf de aftrap wilde Jonathan 9 het maar eens vanaf de middellijn proberen om doelman Mark (Erik v.d. L. viel geblesseerd uit) te verschalken. Dat lukte niet en in de aanval daarop volgend was het na goed combinatiespel waarbij Frank het eindstation was en de bal naast de doelman te schieten, 3-0.

Zaterdag 7 mei de uitwedstrijd bij Valleivogels 10. Een week later (14 mei) de laatste wedstrijd van het seizoen. Dan komt nummer twee SVL 4 op bezoek. Beide duels beginnen om 12:30 uur.