Veenendaal 5 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Jelte Los (schot)
    Jeroen Koudijs (intikker)
    Willem van den Pol (vrije trap)
    Anoniem (schot)
    Assist: Anoniem
    Jelte Los (schot)

Mannen, 8, Groep 2 18

6 februari 2016 14:30

Na twee overwinningen op Valleivogels (2-0), Roda’46 10 (1-8) en een gelijkspel bij Cobu Boys 6 (4-4), mocht Woudenberg 8 vandaag in de volgende ronde uitkomen tegen Veenendaal 5. Vorig seizoen in de competitie een 2-2 gelijkspel in Veenendaal. Een jaar eerder 1-1 in Woudenberg en een 7-2 uitnederlaag. Kortom een lastige opponent.

Met enkele afwezigen vielen Gerco, Tony en Jelte goed in. Bedankt voor het mee doen! De start was van de Woudenbergers was veelbelovend. Door goed vroeg druk te zetten op de verdediging kwamen er enkele mogelijkheden. Jelte kon op aangeven van Willem op een goede manier voor de 0-1 zorgen.

Uit een hoekschop van Willem ging het lederen projectiel via de rug van Jeroen naar Dennis, die de bal binnen wist te werken, 0-2. Al vlot viel de 0-3 van Jeroen na een goed lopende aanval. Willem werkte een vrije trap tegen de touwen en met deze 0-4 tussenstand gingen we de rust in.

In het tweede bedrijf begon de thuisploeg iets sterker en kwam het vaker voor het Woudenbergse doel. De paal en de lat en het keeperswerk van Erik zorgde er voor dat de nul werd gehouden. Ronald wist het passje van Frank keurig af te ronden en daarmee de 0-5 op het scorebord te zetten. Halverwege viel de 0-6 via Jelte die vanaf de middenlijn de bal mee nam op zoek naar zijn tweede treffer.

Een mooie overwinning en de volgende ronde is bereikt. Nog even afwachten wie de volgende tegenstander gaat worden. Komende zaterdag komt Jonathan voor de beker op bezoek. Kijken of we deze lijn kunnen door trekken.