GVVV E1 te sterk voor Woudenberg E1.

GVVV E1

... (intikker)
    ... (intikker)
    Assist: Luka Cracau

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse 02

9 april 2016 10:00

Laurens Donker

Vandaag de thuiswedstrijd tegen GVVV E1. Stijn ziek afgemeld.
    Wie vandaag de wedstrijd heeft gezien weet dat het voor onze E1 niet meevalt in de eerste klasse. De teams waar we tegen spelen zijn fysiek sterker, voetballend gezien doen we bij enkele teams zeker niet onder, maar enkele teams doen ook dat goed. Zo ook vandaag, GVVV E1 een team dat constant druk zet en zeer goed is in de onderlinge duels en dan ook nog mooie combinaties maakt. We verliezen de wedstrijd met opnieuw 6 - 1, net als de uitwedstrijd. Wat ons als begeleiding opvalt is dat onze E1 voetballend probeert er mooi uit te komen en dan in de afronding vaak te kort komt. Ook fysiek komen we te kort en dan krijg je het moeilijk.
    Wat wel heel mooi is, is dat de groep het blijft proberen ondanks de problemen die het team heeft. Nooit geen gemopper op elkaar, elkaar wat gunnen en vooral het plezier dat de spelers hebben als er dan toch gescoord wordt. Wij als begeleiding zien nog steeds groei in het team en per individu, dus hopen dat we een keer kunnen stunten. Misschien volgende week, uit bij Candia ?