FC Driebergen 5 - Woudenberg 8

Anoniem (schot)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

2 april 2016 14:30

Vandaag een lastige tegenstander. Thuis verloren we met 1-4 en het verschil tussen beide teams is twee punten in het voordeel van de thuisploeg. Toch opende Woudenberg 8 de score. Sander, na maanden van afwezigheid wegens een blessure, weer terug op het veld. De middenvelder geeft voor en Alex schiet de bal keurig binnen, 0-1.

De scheidsrechter zag een overtreding op het randje van het zestien meter gebied. De vrije trap voor de thuisploeg werd binnen geschoten, 1-1. In de tweede helft kwam Woudenberg opnieuw op voorsprong door een fraaie goal van Sander die de bal in de kruising werkte, 1-2. Echter kwam de thuisspelende club nog tot een 2-2 puntendeling.