Woudenberg 8 - SVMM 3

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

9 april 2016 12:30

Pieter de Kruif

In de heenwedstrijd in Maarn viel er een 0-3 uitslag te noteren. Tegen een jong SVMM 3 waren we al snel de bovenliggende partij, maar bleef de stand nog ongewijzigd. Vervolgens ging het hard voor de thuisploeg. Op aangeven van Frank opende Willem de score met een schot in de verre hoek.

Daarna twee goals van Chris. Allereerst na goed afleggen van Alex schoot Chris de bal keurig over de doelman. Zijn tweede was een schot, nadat Ronald met een kopbal de paal had geraakt. Net als Chris, zorgde ook Willem voor zijn tweede goal van dit duel, 4-0. Vlak voor rust bepaalde Frank de ruststand op 5-0.

Aan het begin van de tweede helft een perfecte corner van Sander. Ronald kopte goed binnen, 6-0. Halverwege het duel was Mark bepalend met twee assists. Eerst stelde de invalmiddenvelder Alex in staat om de 7-0 binnen te schieten. Daarna was het de beurt aan Khalid die de bal over de doelman in het net werkte, uitslag 8-0.

Volgende week de uitwedstrijd bij Roda’46 11. Een lastige tegenstander na het eerdere thuisverlies vlak voor de winterstop. Aanvangstijdsip is 15:00 uur.