gelegenheids E1 speelt goed tegen VRC E1

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse 02

23 april 2016 10:00

Laurens Kok

Vandaag speelt de E1 tegen de koploper VRC E1, een team dat erg goed speelt en wij in de bekercompetitie met 10 - 2 van verloren. Bij ons waren Luka en Stijn er niet bij en daar kwamen vrijdag nog 3 spelers bij : Neo, Yannick en Yair. Deze spelers hebben een blessure over gehouden met het schoolvoetbal. Het was dan ook erg puzzelen om een team te maken, maar gelukkig was de E2 klaar met de competitie en konden Jill v.d. Haar, Jordie Richel en Martijn Dekker met ons meedoen en ook Finn Aarsen uit de E3 deed mee. Zo krijgen we een aardige mix van talenten die eigenlijk weinig met elkaar gespeeld hebben. Onze doelstelling vandaag was probeer als team ( met elkaar ) samen te spelen en het VRC zo moeilijk mogelijk te maken. En dan maar hopen op een goede wedstrijd. Eigenlijk vanaf het begin kon je zien dat wij niet op elkaar waren ingespeeld en gelijk de 0 - 1 om de oren krijgen. MAAR ons team begon beter te spelen en krijgen zelfs grote kansen die maar net gemist worden. In de 16e minuut werd het 0 - 2, maar ook hierna bleef woudenberg leuk meedoen en bleven we kansen creeren maar werden net gemist. Net voor de rust geeft VRC even gas en lopen uit naar 0 - 5. In de rust aangegeven dat de stand niet belangrijk is, maar de manier van voetballen die we doen, erg goed is voor dit team. We gaan zo door en in de 36e minuut wordt het 0 - 6. Vanaf de aftrap gaat Woudenberg er voor en scoort Martijn via een schot 1 - 6. Dit was uiteindelijk ook de eindstand. VRC is duidelijk te groot voor ons , MAAR de manier hoe dit team het VRC moeilijk maakte geeft voor ons maar weer aan dat er talenten rondlopen die weinig met elkaar spelen maar toch steeds beter gingen samenspelen, naarmate de wedstrijd vorderde. Dit is gewoon mooi om te zien en waar de club trots op mag wezen dat dit mogelijk is. Om nu iedere speler individueel te complimenteren heeft geen zin maar is eigenlijk wel verdiend, dus spelers FANTASTISCH gedaan allemaal.