Quick 1890 te sterk

Quick 1890 AFC D3

D-pupillen zaterdag, D2, 3e klasse 15

30 april 2016 10:45

Na een leuke en leerzame oefenwedstrijd op vrijdagavond tegen de Ellington Juniors FC uit Engeland was de realiteit op zaterdagmorgen hard. In deze oefenwedstrijd hadden we met hard werken en slim spelen de tweede helft knap naar ons toegetrokken.

Tegen koploper D3 van Quick begonnen we weer veel te slap en onoplettend. Binnen een kwartier kregen we een aantal corners niet lekker weggewerkt en werden we op rechts een keer genadeloos voorbij gelopen, 3-0. Het was dat Quick wat gas terug nam anders had het voor ons nog erger kunnen zijn.

In de tweede helft begonnen we met goede moed maar konden het tij niet keren. Slechts een enkeling haalde zijn vertrouwde niveau maar vandaag leek het allemaal niet te lukken. Uit nog twee standaard situaties sloeg Quick toe en wij dropen met 5-0 af naar huis. Onze rug rechten en volgende week tegen DOSC opnieuw proberen.