Valleivogels 10 - Woudenberg 8

Assist: Alex Slinger

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

7 mei 2016 12:30

Woudenberg 8 heeft een overwinning uit handen gegeven. Op deze warme zaterdagmiddag was de uitspelende ploeg de bovenliggende partij. Valleivogels 10 kwam nauwelijks voor het doel. Woudenberg kwam terecht op een 0-1 voorsprong. Een pass van Jeroen werd door Alex goed meegenomen en de middenvelder wist de bal prima achter de doelman te werken.

Na een korte waterpauze werd de score verdubbeld. Erik ter Maaten gaf de pass op Jeroen die eerder bij de bal kwam dan de tegenstander. Doordat de goalie voor zijn doel stond, werkte de middenvelder de bal net buiten de zestien meter met een perfecte boogbal het lederen projectiel in het net, 0-2. Vlak voor rust een goede voorzet van Alex, waardoor Frank voor de 0-3 zorgde.

In de eerste gedeelte van de tweede helft lukte het Woudenberg niet om voor de vierde treffer te zorgen. Dit gaf de thuisploeg nog enigszins hoop op een resultaat. Uit een corner en twee rake vrije trappen wist Valleivogels 10 tot een 3-3 puntendeling te komen. De laatste goal viel echter een minuut voor tijd.

Ondanks het overwicht en goed spel van de Woudenbergers werd de voorsprong niet behouden. Komende zaterdag de laatste wedstrijd van het seizoen tegen runner-up SVL 4. Om 12:30 uur start de wedstrijd in Woudenberg.