Mooie oefenwedstrijd E1 tegen VVZA E1

Anoniem (intikker)
    Assist: Anoniem

26 maart 2016 11:00

Deze week geprobeerd om een tegenstander te vinden voor vandaag, via Hoevelaken kwam VVZA bij ons terrecht en hadden we een oefenwedstrijd.
    Vandaag werd duidelijk dat VVZA in de hoofdklasse speelt bij 9x9 voetbal.
    Er was dus iets misgegaan, maar we wilden allebij graag spelen dus bedachten we in samenwerking met VVZA een leuke optie ; 2 x 30 minuten, bij terugspelen keeper niet in de handen pakken en uittrappen vanaf de 5 meter lijn. Gelijk en goede oefening voor volgend seizoen. Onze E1 heeft weinig competitiewedstrijden gespeeld en al 3 weken geen wedstrijd meer gehad. Wel goede trainigen waar we vooral met het fysieke bezig zijn en alles voor elkaar over hebben. We begonnen de wedstrijd redelijk en bleven leuk meedoen. VVZA had geen moeite met scoren en liepen uit naar uiteindelijk 2 - 10. Alle complimenten voor onze E1 die erg goed stonden te voetballen en duidelijk stappen gemaakt hebben. Zelfs nog 2 keer gescoord en nog mooie kansen gecreerd. We gaven niet op en bleven het proberen. In de tweede helft zat het VVZA duidelijk niet mee, spelers liepen te mopperen, wat dus betekende dat wij erg goed bezig waren. Ook met de conditie gaat het al veel beter als aan het begin van het seizoen. Op naar Woensdag waar we uit spelen voor de competitie bij DEV Doorn. Als we zo spelen als vandaag, dan hebben we er alle vertrouwen in.