Nuttige eerste oefenwedstrijd, ongelukkige nederlaag

Hoevelaken 1

Woudenberg 2

13 augustus 2016 14:30

Het 2e heeft zijn eerste oefenwedstrijd achter de rug.
    Tegen het 1e elftal van Hoevelaken hebben de jongens laten zien wat ze waard zijn.
    Na op 0-1 te zijn gekomen door een mooi doelpunt van Joost Hazeleger kwam Hoevelaken langszij.
    Na een vlot lopende aanval kwamen we weer op voorsprong door een doelpunt van Dennis van Ee.
    Vlak voor rust gaven we het uit handen. Door 2 onoplettendheden liepen we tegen een achterstand aan.
    In de 2e helft heeft het jonge 2e, er deden maar liefst 4 A1 junioren mee , uitstekend stand gehouden. De eind uitslag is door de tomeloze inzet en spelopvatting blijven steken op 3-2.