Woudenberg JO11 - 1 te strek voor Renswoude JO11 - 1.

Renswoude JO11-1

... (solo)
    Assist: Finn Aarsen
    Assist: Quinten Peek
    ... (intikker)
    Alessio Galati (intikker)
    Assist: Tiemen Lub
    Alessio Galati (intikker)

Onder 11, JO11-1, Groep 2 42

27 augustus 2016 10:00

Speler JO17-2

Deze mooie dag, kick - off bij v.v. Woudenberg, met vandaag allerlei activiteiten voor jong en oud, en natuurlijk de mooie wedstrijd van Woudenberg JO 11 - 1 tegen Renswoude JO 11 - 1 op het programma. Het is een bekerwedstrijd en mooi om de puntjes even op de i te zetten. Deze week goed en fanatiek getraind met de spelers waarbij we getraind hebben op mentaal gebied en passen en aannemen, dingen die vorige week minder goed gingen. Uiteraard is dit ook onze doelstelling van vandaag om dit te verbeteren. We waren compleet vandaag.
    De wedstrijd begint, en al gelijk is het alle hens aan dek want Renswoude begint fanatiek en bij ons zijn we er nog niet helemaal bij en dat resulteerd in een 0 - 1 in de 2e min. We voetballen een beetje afwezig, maar gezien dit team, niet iets om je druk over te maken. Onze spelers beginnen beter te voetballen en na 5 minuten hebben ze hun draai gevonden en de kansen, de ene nog mooier dan de andere, dienen zich aan. In de 7e min. wordt Ruben bereikt door een steekbal van Thijmen en goed afgerond door Ruben, de 1 - 1.  In de 8e min. een prachtige aanval via de zijkanten opgezet en door Thijmen voorgegeven en prachtig ingekopt door Alessio, de 2 - 1. De eerste helft erg veel kansen voor onze geel - zwarten, maar de stand bleef 2 - 1. In de rust aangegeven dat we lekker bezig zijn en dat de kansen vanzelf weer komen. Met een verschuiving van twee posities in het veld proberen we meer druk te creeen en zo misschien ook doelpunten.
    Dit pakt goed uit en onze jongens spelen een mooie tweede helft  waarbij de stand gauw oploopt naar uiteindelijk 8 - 2. Niet elk doelpunt hoeft een toelichting maar er waren mooie bij, zoals Ruben die zich met een omhaal vrijspeelt en alleen op de keeper afgaat en netjes afrond,  de prima afstandschoten die afgevuurd werden op de goede keeper van Renswoude, de rust die sommige spelers al lieten zien, de verdedigers die prima verdedigde, ga zo maar verder. Een prima pot.
    Volgende week WEER een bekerwedstrijd nu  uit tegen Valleivogels JO11 - 1.
    OOk deze wedstrijd gaan we proberen om de punten te pakken.