Cobu Boys 5 - Woudenberg 8

Anoniem (vrije trap)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 12

17 september 2016 14:30

Woudenberg 8 kent een ongelukkige start in de competitie. Donderdagavond ging de uitconfrontatie met De Posthoorn 4 met 6-5 verloren. Zaterdag opnieuw een uitduel in Amersfoort, dit keer bij Cobu Boys 5. De beginfase van de wedstrijd ging gelijk op, totdat de bal niet uit de zestien meter gebied werd weggeschoten. De tegenpartij profiteerde hiervan en kwam daardoor op 1-0. Een buitenspelgoal werd goed gekeurd en bracht de stand op 2-0. Niet veel later viel de 3-0.

Waar het in de bekerwedstrijden, na overwinningen op FZO 4 (0-6) en Valleivogels 10 (5-1), qua spel en het creëren van kansen goed verliep, was dat bij Cobu Boys 5 in de eerste helft niet te merken. Ook dit keer met de rust een achterstand van drie doelpunten. Bij De Posthoorn 4 kwam de Woudenbergse formatie nog terug op gelijke hoogte. Ditmaal was dat te veel gevraagd, ondanks dat Dennis Koudijs voor de 3-1 zorgde op aangeven van invaller Kevin Koldeweij.

Echter bleek counterploeg Cobu Boys 4 direct de tussenstand op 4-1 en 5-1 te zetten. Een kwartier voor tijd bracht Erik ter Maaten uit een keurig ingeschoten vrije trap de 5-2 op het scorebord. Het ging Woudenberg 8 niet meer lukken om nog meer te scoren en ging men teleurgesteld de kleedkamer opzoeken.

Na twee uitnederlagen staat er zaterdag 24 september het thuisaffiche met CJVV 9 op het programma. De aftrap in Woudenberg is om 13:00 uur. Steffan Jongerius en Kevin bedankt voor het meespelen!