Woudenberg MO15-1 - Valleivogels MC1

Ramona 3 x

Anna 2 x

Anoek 1 x

De eerste wedstrijd voor de MC1 was de bekerwedstrijd tegen de Valleivogels. Na al een aantal trainingen achter de rug te hebben begon het echte werk, voor een aantal even wennen want die speelde een paar maanden terug nog op een pupillenveld of hadden zelfs nog nooit een wedstrijd gespeeld..

De dames van Woudenberg begonnen voortvarend aan de wedstrijd, met Natasja onze  nieuwe keepster en een jonge achterhoede met onder andere Jamie en Maartje.

Woudenberg had al meteen een veldoverwicht, Valleivogels kwam maar sporadisch op de helft van Woudenberg.

Er waren al een aantal goede kansen voordat Anna Holtsingel met een goed schot voor 1-0 zorgde. Al snel liep de score op en na de 2-0 voor Woudenberg scoorde Valleivogels tegen, de achterhoede van Woudenberg liet een aantal keren de aanvallers van Valleivogels te makkelijk doorlopen. Dankzij goed samenspel en snelheid op de flanken en een hard werkende Anoek wist Woudenberg de score op te voeren tot 6-1.

Vanuit Maarn kwamen donkere wolken aanzetten en in de verte was het omweer al te horen.

Een aantal speelsters van Valleivogels raakte hierdoor in paniek en wilde niet meer verder spelen, de Woudenbergse dames hadden nog graag doorgespeeld.

Na overleg met de leider van Valleivogels werd afgesproken de wedstrijd niet uit te spelen, dat kon ook niet meer want er waren al meisjes van Valleivogels vertrokken.

Na de wedstrijd hebben de dames nog ruim een uur op het trainingsveld een onderling partijtje gespeeld dus met de conditie zit het wel goed.

Verslag: Gerard van Hal