Woudenberg MO15-1 - Houten MC2

Esther Tolsma 2 x

Anne 1 x

Emily 1 x

De eerste competitiewedstrijd voor de MC1 en ook nog eens op het hoofdveld. Een heerlijk zonnetje en toeschouwers langs de kant, alle ingrediënten voor een goede wedstrijd waren aanwezig.

Jammer dat onze keepster Natasja nog niet in staat was te keepen, volgende week hoopt ze er weer bij te zijn.

Ook onze rechterspits Nicole Legemaat ontbrak vandaag ook. Er moest dus wat worden geschoven in de basisformatie. Chantal stond vandaag in het doel en Kim Donkersloot begon als linksbuiten.

Binnen 20 minuten stond het al 4-0 voor Woudenberg MC1 met een paar mooie treffers.

De dames van Woudenberg combineerde goed en er werd met veel inzet gespeeld. Houten kwam de 1e helft niet op de helft van Woudenberg. Alles stond goed en iedereen kon naar hartelust spelen. Ons 1e elftal heeft Kevin Bakker maar de MC1 heeft Ramona Sturkenboom, ze scoorde vandaag maar liefst 6 keer, waarbij de 1e treffer van grote schoonheid was.

Je ziet in het team dat iedereen hard werkt en elkaar daar waar nodig helpt, zo komt het succes vanzelf.

Inclusief de 3 bekerwedstrijden heeft de MC1 nu liefst 35 doelpunten gemaak.

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Hercules op het programma, vertrek om 9.00 uur vanaf het parkeerterrein aan de Kennedylaan.

Verslag: Gerard van Hal