Woudenberg JO11-1 wint van NVC JO11-2

Quinten Peek (schot)
    Anoniem (afstandschot)
    Assist: Finn Aarsen
    Ruben van Vugt (intikker)
    Assist: Quinten Peek
    Assist: Finn Aarsen
    ... (intikker)
    Alessio Galati (afstandschot)
    Ruben van Vugt (intikker)
    Alessio Galati (afstandschot)

Onder 11 zaterdag, JO11-1, 1e klasse 7

15 oktober 2016 9:00

Daniel Moesbergen

Vandaag weer een competitiewedstrijd, ditmaal NVC uit Naarden. We hebben drukke dagen met de JO11-1, afgelopen Donderdag heeft onze JO11-1 met enkele spelers uit JO 11-2 en JO10-1 nog een mooie oefenwedstrijd 9 x 9 gespeeld, tegen Jonathan, waarin we mooi meevoetbalde en 4 - 5 verloren.
    Vandaag was de doelstelling om lekker vrij te spelen en probeer op te bouwen.
    Een erg brede doelstelling, maar laat de spelers lekker vrij spelen met zo min mogelijk aanwijzingen. Ook vandaag bleek, met alle respect voor NVC, dat zij duidelijk tot de mindere ploegen horen in onze competitie. Voor de leiding een mooie test om zo min mogelijk te zeggen en de spelers lekker te laten spelen om zo te kijken wat onze jongens opgestoken hebben.
    Al snel bleek dat de jongens elkaar makelijk vinden en een mooie uitslag neerzetten, 12 - 1.  Het is mooi om te zien dat de spelers elkaar roepen en ook de bal dan daadwerkelijk aan elkaar geven, om zo mooie kansen te creeen.
    Niet alle kansen gaan erin, maar de manier waarop we spelen is goed.
    Deze week is er ook het herfstkamp en dan zaterdag weer een bekerwedstrijd uit bij Roda. ( zal niet meevallen na het herfstkamp )