Merino's De 5 - Woudenberg 8

Woudenberg 8

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 12

15 oktober 2016 13:30

Vanwege wat afmeldingen en blessuregevallen, waren er precies twaalf spelers die in actie konden komen tegen De Merino’s 5. Doelman Erik van der Linden ontbrak wegens een blessure en daardoor stond Erik van Egdom de eerste helft op doel. Joris van den Pol, geblesseerd aan de enkel, probeerde het in de eerste deel van de wedstrijd in de spits. Wel kreeg hij één van de weinige kansen in het eerste bedrijf, maar werd zijn inzet gekeerd.

In de tweede helft was Frank Ariëns dicht bij de openingstreffer, maar zijn inzet werd van de lijn gehaald. Ook Erik van Egdom, die in de spits liep en Joris op doel, kende diverse acties. Uit een corner kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong. Een meegekomen verdediger wist de bal bij zich te houden en schoot met een puntertje de openingsgoal binnen. Woudenberg 8 ging voor de gelijkmaker, maar zag het schot van Alex Slinger voorlangs gaan.