Moeilijke wedstrijd, toch gewonnen!

HDS JO13-1

...

29 oktober 2016 11:15

Afgelopen zaterdag gingen we met 12 jongens naar Leersum voor de wedstrijd tegen HDS, een mooie ochtend in een bosrijke omgeving, ideaal weer voor een leuke voetbalwedstrijd.

Het werd een hele spannende wedstrijd, HDS gaf zich niet zo maar gewonnen! De verdediging was bijna niet door heen te komen en als er een schot op het doel kwam, dan wist de keeper van HDS deze prima te stoppen. De ruststand was 0-0. Dit was wel een vertekend beeld, want Woudenberg had ongeveer 90% van de tijd balbezit.

De doelpunten moesten gaan vallen in de tweede helft. En gelukkig gebeurde dat ook.

In de 47e minuut was daar dan eindelijk de openingstreffer door Chris, 0-1. Maar helaas wist HDS daarna met een geweldig afstandsschot de 1-1 te maken.

Tijd voor een verandering van de tactiek. Yorick en Jeffrey haalden verdediger Sam naar de kant en met een extra aanvaller erin moest het winnende doelpunt gaan vallen.

En in de allerlaatste minuut gebeurde dat gelukkig dan eindelijk, via de keeper wist Chris de 1-2 te maken! Gewonnen!!!! Wat een wedstrijd, maar met een terechte winnaar Woudenberg.

Onze jongens behouden hierdoor de koppositie in de competitie, goed gedaan jongens!