GVVV 8 - Woudenberg 8

Jeroen Koudijs (intikker)

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 12

5 november 2016 12:45

De start in november is prima verlopen met een uitwedstrijd bij GVVV 8. Woudenberg 8 maakte het spel en kwam daardoor met een goed schot vanaf zestien meter door Frank Ariëns op een 0-1 voorsprong. Deze stand bleef nog een tijdje staan, maar vlak voor rust volgden er meerdere goals, wat voor een 0-5 ruststand zorgde.

De 0-2 kwam uit stand na een ingooi. Frank legde de bal terug op Sander van Vliet die zijn schot zag belanden op de binnenkant van de paal. Een fantastisch doelpunt, waarna Sander enkele minuten later de 0-3 binnen schoot. Ook Frank zorgde twee keer achter elkaar voor een treffer. Op aangeven van Dennis Koudijs was er eerst een schot met de 0-4 en vervolgens een kniebal voor de 0-5.

Op aangeven van Chris Valkenburg wilde Sander de bal voorgeven op Khalid El Hachioui, maar taste de doelman verkeerd en verwerkte de bal uiteindelijk over de achterlijn, 0-6. Een perfecte voorzet van Frank stelde Alex Slinger in staat om in de linkerhoek de 0-7 binnen te schieten. Daarna viel de eretreffer voor de thuisploeg. Uit een corner werd in eerste instantie de bal nog gekeerd door doelman Paul ten Ham, die het doel dit keer verdedigde.

Frank wist na zijn drie doelpunten, ook voor drie assists te zorgen. Bij de laatste treffer bediende de aanvaller Jeroen Koudijs, die eenvoudig de 1-8 kon binnen tikken. Mede door blessures en uiteindelijk tien spelers bij GVVV 8, gaf de scheidsrechter aan om de wedstrijd een kwartier voor tijd af te ronden. Beide teams gingen hiermee akkoord en kende het een einduitslag van 1-8.