Bij Woudenberg JO8-1 weet iedereen te scoren!

UVV JO8-4

19 november 2016 8:30

Ook afgelopen zaterdag was het weer vroeg dag voor het JO8-1 team. 7:25 vertrekken en om 8:30 begon de wedstrijd. Dit keer waren we op bezoek bij UVV in Utrecht. Een bijzondere club, omdat het de jeugdclub van Marco van Basten is. Toen de trainers zo oud waren als de jongens van JO8-1 nu was hij de voetbalheld. Er gingen dan ook al wat YouTube beelden rond met de mooie doelpunten van Van Basten. Inspiratie genoeg dus!

De Woudenbergse jongens begonnen de wedstrijd sterk. In de eerste minuten kregen ze al kansen, maar de bal wilde er niet in. Het was even later Quintijm die de bal wel in het net kreeg. Daarna volgden er nog maar liefst 6 doelpunten in het voordeel van Woudenberg. Quintijm wist een 2e doelpunt te maken en ook Ties wist 2 keer te scoren. En Bo? Die deed waarvoor hij was meegekomen met maar liefst 3 doelpunten.

Het werd maar liefst 7-0. Een schitterend resultaat, maar resultaat is iets anders dan prestatie vonden de trainers. Ook als de tegenstander iets minder is moet je goed passen. Volgende week is dat hard nodig, want dan staat de uitwedstrijd tegen Geinoord op het programma.

De oplettende lezer denkt nu dat de titel niet klopt, want heeft wel iedereen gescoord? Jazeker. In de penalty reeks miste geen één speler van Woudeberg. Kaj, Fabe, Quintijm, Hugo, Jonathan, Ties, Bo en Sven schoten allemaal raak. Klasse gedaan jongens!