VRC D6 - Woudenberg JO13-2

VRC D6

Woudenberg D3, Groep 4 110

1 september 2010 18:00

Woensdag 1 september zijn we naar Veenendaal gegaan om tegen VRC D6 te spelen.
    We waren lekker op tijd om nog even warm te lopen en de keeper in te schieten.
    Het voetballen ging lekker we stonden steeds op de helft van VRC maar een doelpunt viel er maar niet.
    Tot net voor de rust er een afstandsschot kwam die zo loei hard ging zodat de keeper hier geen antwoord op had.
    We gingen goed de rust in.
    Direct na rust weer een goede aanval lekker overtikken naar elkaar en boem 0-2.
    De tegenstander liet het hoofd een beetje zakken en zodoende werd het 0-3.
    Maar kort daarna braken ze door de verdediging die even niet lekker stond, maar het geluk was met ons het was bijna een doelpunt.
    Kort daarna weer een aanval van VRC maar deze zat wel de keeper was kansloos
    1-3.
    Kort daarop weer een aanval van Woudenberg in het strafschopgebied word er één gehaakt.
    De scheidsrechter was resolut de bal op de stip.
    Toen was de wedstrijd bekeken 1-4.
    Het was een leuke wedstrijd en nu weer op naar de volgende.