Ze willen er vandaag niet in (de penalty's)

Vreeswijk JO13-1

Anoniem (kopbal)
    Assist: Anoniem
    Anoniem (solo)

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 2e klasse 05

21 januari 2017 9:45

Zaterdag 21 januari was de eerste competitiewedstrijd na de winterstop.
    We spelen nog steeds 2e klasse, maar wel tegen alle hoogst ge-eindigden van de eerste helft van de competitie. De tegenstanders zullen dus sterker zijn.
    Het was nog even spannend of de wedstrijd wel door zou gaan, maar Vreeswijk liet vrijdag al weten dat het veld definitief was goedgekeurd, dus konden we op tijd naar bed.
    We hebben twee vaste spelers uit de O12 erbij, Martijn en Neo, en vandaag deed Jesse ook nog een keer mee. De vader van Martijn is onze vaste grens geworden, daar zijn we heel blij mee, bedankt Jan-Peter!
    .
    Het was al vroeg verzamelen, de wedstrijd begon om 9.45 uur. De toeschouwers waren lekker warm aangekleed en ook alle jongens hadden hun thermo kleding aan, die was wel nodig vandaag!

Het balbezit vandaag was voornamelijk voor Woudenberg, maar toch viel het eerste doelpunt aan de andere kant. In de 7e minuut werd het 1-0 voor Vreeswijk. Een speler kwam recht op Tom af en die wilde de 1 tegen 1 aan gaan, maar de jongen besloot hem met een mooi lobje over Tom heen te schieten. Gevolgd in de 13e minuut door weer een doelpunt voor Vreeswijk, 2-0.
    Gelukkig werden onze jongens toen goed wakker. Na een mooie voorzet van Jesse, kon Sam Kosterman met een mooie kopbal het eerste doelpunt scoren.
    De ruststand was 2-1, tijd voor meer doelpunten.
    Die kwamen dan ook in de tweede helft, weer een mooie door Sam en de volgende door Jesse.
    De 2-4 kwam na een mooie solo actie van Thomas die hem goed afmaakte.
    Hierna nog een doelpunt van Vreeswijk, en dat bracht de eindstand in een koud Nieuwegein op 3-4, de eerste wedstrijd meteen weer gewonnen!

En die titel dan?
    Tja, we kregen 3 keer een penalty mee, en alledrie gingen ze mis......
    komende trainingen maar eens goed op oefenen!