Woudenberg JO13-2 - Goy 't D3

Goy 't D3

Woudenberg D3, 4e klasse 41

11 september 2010 10:00

Zaterdag 11 september het was heerlijk weer om te gaan voertballen.
    Een strak blauwe lucht en de zon erbij.
    Om 10.00 uur moesten spellen tegen t' Goy D3.
    Het was de eerste competitie wedstrijd dus toch wel een beetje spannend.
    Na de aftrap waren we toch steeds op de helft van de tegenstander te vinden maar een doelpunt viel er niet.
    We waren aan elkaar gewaagd todat er net voor rust een mooie voorzet kwam waaruit werd gescoord 1-0.
    De tweede helft werd er steeds meer over de flanken gespeeld waardoor er steeds mooie voorzetten ontstonden maar het was heel druk in het doelgebied.
    De tegenstander was masaal aan het verdedigen geslagen met af en toe een gevaarlijke Counter.
    De tegenstander zakte de tweede helft steeds verder in zodat we nog vier keer konden scoren.
    Moe maar voldaan met een eindstand van 5-0 gingen we het veld af een mooie overwinning. .