Woudenberg JO8-1 wordt steeds beter!

PVCV JO8-4

25 maart 2017 9:35

Vleuten, 25 maart 2017

De sfeer zat er weer goed in. Het was mooi weer en vorige week hadden de jongens knap gewonnen van Houten (3-1). Vol vetrouwen naar Vleuten dus. De opdracht van de hoofdtrainer was kort en krachtig: met z'n allen voetballen, want dan kunnen jullie alles winnen! En dat deden de 8 vrienden. In de eerste helft wist Hugo 2 keer te scoren. De 2e helft begon direct fel en we kregen volop kansen. Bo wist te scoren uit een prachtige voorzet van Kaj. Ties scoorde wederom uit een corner van Bo. En ook Kaj, Jonathan en Quintijm schoten de bal overtuigend in het net. PVCV kreeg nog wel een aantal goede kansen, maar door knap keepers-werk van Sven wist de thuisploeg niet te scoren. Het werd maar liefst 0-7 voor onze jongens.