Eerste bekerwedstrijd JO11-1 eindigt in 0-5 overwinning

Roda '46 JO11-2

Onder 11, JO11-1, Groep 1 08

2 september 2017 11:45

De bekerwedstrijd tegen RODA '46 JO11-2 (uit) begon vandaag met een minuut stilte ter nagedachtenis aan Arris Bloemendal. De eerste officiële wedstrijd verliep met name na de rust wat rommelig maar desondanks werd er goed samengespeeld. Het resultaat mocht er zijn: 0-5.
    Tijdens de eerste helft kwamen twee doelpunten voor rekening van Lucas Aarssen. Na de rust scoorde Thomas Crama 0-3 waarna Remco Talya de stand volmaakte met twee mooie doelpunten, waarvan de laatste via de keeper van de tegenstander. Al met al een aardig begin van het seizoen met mooie assists en goed samenspel. "Man of the Match" was Leon Carree vanwege zijn goede teamspirit.