HDS E1 - Woudenberg JO11-1

Woudenberg E1, 1e klasse 15

18 september 2010 11:00

HDS E1  -  Woudenberg E1  5 – 5

Woudenberg speelde vandaag de zware uitwedstrijd tegen HDS. De wedstrijd begon erg goed met goed spel van beide ploegen. Het was Woudenberg dat de score via Nick opende 0-1.  HDS bleef goed spelen en scoorde de gelijkmaker 1-1. Deze gelijkmaker bracht Woudenberg niet uit evenwicht, de aanval werd volop gezocht en we kregen dan ook veel kansen. Het was opnieuw Nick die scoorde uit een goed opgezette aanval 1-2. Niet veel later opnieuw Nick die de 1-3 scoorde. Dit was ook de ruststand. In de rust nog wat kleine aanwijzingen gekregen, er werd erg goed gevoetbald dus we moesten proberen zo door te gaan. De tweede helft begon goed, een prachtige aanval werd bekroond met een doelpunt van Jesse 1-4. Het spel van Woudenberg werd wat minder, het liep niet meer zo goed en HDS rook z’n kansen. Woudenberg kwam onder druk te staan en kwam nog maar moeizaam aan het aanvallen toe. HDS scoorde dan ook de 2-4. Niet veel later viel ook de 3-4 en de 4-4. Woudenberg bleef knokken en deze inzet werd beloond met een doelpunt van Coen 4-5. Het einde van de wedstrijd naderde en HDS deed er nog een schepje bovenop, de druk op het Woudenbergse doel werd wel erg groot en uiteindelijk viel de verdiende gelijkmaker voor HDS 5-5. Dit was ook de eindstand. Jongens jullie hebben een prima wedstrijd gespeeld met erg goed voetbal en toen het even wat minder liep een enorme inzet. Klasse.